marți, 6 decembrie 2011

1 Decembrie

Întâi decembrie, o zi oarecare, pentru unii, ziua României pentru alţii, şi gândul la libertate pentru cei din '89. Noi, am încercat cu mic şi mare pe această dată, să aducem un zâmbet pe feţele unor oameni umili, care şi-au sacrificat întreaga viaţa, în educarea copiilor lor. Din nefericire pentru unii, au ajuns să fie lăsaţi in azil, izolaţi de cei dragi, singuri si neajutoraţi. Noi, cei din ASCOR, filiala Iaşi, le-am cântat cântece patriotice, dar şi religioase; am îmbinat caracterul moral cu cel religios, făcând asta voluntar şi cu inima curată. Le-am pus tricolor in piept, la fel cum un copil îi pune marţişor mamei lui pe data de 8 martie. Încercarea noastră a fost cu folos, deoarece am văzut o parte din batrâni care radiau de fericire. În urma efortului nostru unele persoane şi-au schimbat starea de spirit şi au văzut ca nu sunt singuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu